tisdag 16 augusti 2011

Mina dröm-katter :)

Idag träffade jag mina kommande katter och deras familj.

Den första som kom ner för trappan var mamman Kattis, och hon är ju så snäll och ganska pratsam, riktigt en fin kisse-mamma :) Hon var inte så stor som jag trodde att hon skulle vara, men hon var så söt och gav mej en puss när jag putade på läpparna. Jag älskar katt-pussar :)

Sen kom Boris, sen Tippan (Bonita), vi måste stå och locka på just mina katter, för Bisse och Brianna satt uppe på trappan och kom sist ner. Bisse stal mitt hjärta. Brianna är livlig och gullig hon också. Boris är jättegullig, jag måste ha tittat fel på en bild av honom som jag såg tidigare. Han är faktiskt också väldigt trevlig. Tippan är också underbar, hoppas nån vill ha henne sen.

Men den som stal showen var nog Bisse :) Han slickade på mina strumpor, fingrar osv. ISTÄLLET för att krafsa eller låtsas-bita, det var en stor orsak varför jag gillar honom så massor. När jag skulle hem från Ingelas så gick jag och klappade Brianna lite på huvudet och sade: Ja, vi ses sen när jag kommer och hämtar dej och Bisse :)

Bisse satt på klätterställning och började bli sömnig efter den goda maten och alla lekar med sina syskon.

Dom är världens gulligaste katter och jag älskar dem redan i förväg :) <3

Mera senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar